دان مرغ گوشتی صنعتی

قیمت عمده دان مرغ گوشتی صنعتی

قیمت عمده دان مرغ گوشتی صنعتی با توجه به نوع مواد تشکیل دهنده و درصد آنها می تواند بسیار متغیر باشد. کیفیت و قیمت همواره با هم حائز اهمت هستند.

در سال های اخیر بسیار مشاهده شده افراد فعال در صنعت مرغداری نظرهای متفاوتی درباره سود و زیان این کار دارند. بسیاری از درآمد بالای این شغل صحبت می کنند و افرادی نیز همواره از مشکلات و ضررهای موجود می گویند.

با توجه به این نظرات می توان جواب سوال را در هزینه های این دو گروه جستجو کرد. بدیهی است هرچه هزینه های یک واحد پرورشی بالا باشد قاعدتا نباید انتظار سود دهی بالایی داشته باشد.

چیزی حدود 70 درصد هزینه های یک واحد پرورش دام و طیور را هزینه های مربوط به خوراک آن شامل می شود. پس به راحتی می توان نتیجه گرفت که انتخاب خوراک تا چه اندازه حائز اهمیت است.

بهترین خوراک برای مرغداری

خوراک مرغداری ها به صورت کلی به دو شکل کنسانتره و دان آماده تامین می گردد. مرغداری ها با توجه به ظرفیت خود و همچنین توان تامین اقلام مورد نیاز جیره تصمیم می گیرند که خود اقدام به تولید خوراک نمایند یا اینکه دان آماده را از کارخانه های تولید خوراک تهیه نمایند.

بهترین خوراک، خوراکی است که بیشترین خروجی یا به عبارتی بهترین ضریب تبدیل غذایی را داشته باشد. انتخاب دان آماده از این جهت که تمامی اقلام مورد نیاز بدن طیور در آن وجود دارد شامل برتری می باشد اما باید توجه داشت که دان آماده باید استاندارد و مطمئن باشد.

در هر صورت یک مرغدار با توجه به تجربه و بهره گیری از علوم جیره نویسی باید گزینه ای را انتخاب نماید که با کمترین هزینه بیشترین بازده را بدست آورد.

بازرگانی کهن با سال ها تجربه در زمینه تامین خوراک مرغداری ها طیف وسیعی از خوراک ها را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا بهترین گزینه را انتخاب نمایند.